Verzenden & Retourneren

Bezorging

Bij Bloesem Molens verzenden wij uw bestelling. Wanneer u niet thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen, zal de pakketdienst een tweede poging doen om het pakket alsnog te bezorgen. Daarna zal de pakketdienst het pakket bij een dichtstbijzijnde depot afleveren. De bestelling blijft maximaal drie dagen op het depot liggen. Wordt de bestelling niet afgehaald, dan wordt deze teruggestuurd naar Bloesem Molens. Uw betaalverplichting blijft in stand.

Afhalen bij de molenwinkel

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op te halen bij één van onze molenwinkels. Wanneer u hiervoor kiest hoeft u geen verzendkosten te betalen. U ontvangt een bericht wanneer de bestelling voor u klaar staat in de door u gekozen molenwinkel.

Levertijd

De levertijd van producten, die verstuurd worden via DHL bedraagt 1-3 werkdagen.

Retourneren

Voldoet het bestelde product niet aan je verwachtingen? Dan mag je het binnen 14 dagen retourneren. Hiervoor dien je ons een mail te sturen voorzien van de volgende gegevens:

  • Naam, adres en woonplaats
    • Bestel- of factuurnummer
    • Eventueel reden van retourneren (niet verplicht)

Retourneren aan Bloesem Molens

Bloesem Molens accepteert retourzendingen, mits deze binnen 14 dagen bij ons zijn aangemeld. Deze (herroepings)termijn gaat in op de dag van ontvangst. Binnen die termijn kan een artikel, zonder opgaaf van redenen, geretourneerd worden. Hieraan zijn de volgende voorwaarden gekoppeld/verbonden:
• Uitgezonderd van retournering zijn geopende verpakkingen met voedingsmiddelen (broodmeel, cakemeel, pannenkoekmeel, jam, honing, etc.) in verband met de hygiënevoorwaarden.
• Het product dient met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking geretourneerd te worden.
• Heb je het artikel meer geprobeerd/gebruikt dan redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen, dan heeft Bloesem Molens het recht om waardevermindering op het product in rekening te brengen.
• Wij stellen het op prijs als je aangeeft waarom je het artikel retourneert.

Terugbetaling aankoopbedrag

Wij zullen het volledige aankoopbedrag van het geretourneerde artikel zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de herroeping hebben ontvangen, aan je terugstorten. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten terug hebben ontvangen of totdat je aantoont de producten te hebben geretourneerd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Je kunt er ook voor kiezen een tegoedbon te ontvangen. De tegoedbon sturen wij je per e-mail toe en kun je besteden bij een volgende bestelling.

Onvoldoende gefrankeerd

Bloesem Molens accepteert retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn. Als dit het geval is zullen de kosten achteraf in rekening worden gebracht. De kosten voor de retourzending dien je zelf te betalen. Ook draag je zelf het risico van retourzending. De oorspronkelijk gemaakte bezorgkosten worden alleen gecrediteerd, wanneer de volledige order binnen 14 dagen herroepen wordt. Wanneer een deel van een order geretourneerd wordt, crediteren wij de bezorgkosten niet.

Adres voor retourzending:

Bloesem Molens
Voorstraat 72
4153 AM  Beesd

Beschadigd / Verkeerd geleverd

Indien u een artikel(en) wilt terugsturen i.v.m. een beschadiging of nalatigheid door Bloesem Molens, neemt u contact op via Whatsapp met onze serviceafdeling. Dat kan via ons telefoonnummer: 06- 34935797 of via ons e-mailadres: info@bloesemmolens.nl. Wij nemen in dit geval de kosten van de retourzending voor onze rekening. Dit is alleen mogelijk voor online bestellingen.

Verwerkingsproces

Op het moment dat u het artikel retour stuurt, duurt het altijd even voordat deze door ons in ontvangst genomen kan worden. Normaliter duurt het 1-3 werkdagen voordat het pakket door Post NL/DHL wordt afgeleverd. Zodra het pakket bij ons is afgeleverd, wordt deze uiteraard zo spoedig mogelijk verwerkt. U ontvangt uiterlijk met 14 dagen het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending retour. U wordt per e-mail op de hoogte gehouden betreffende de status van het geretourneerde artikel.

Voorwaarden

Artikelen mogen enkel binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden, mits ongeopend (hygiëne voorwaarden). Stuur de artikelen compleet (inclusief alle toebehorende items bij het artikel) retour. Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren.

Klachten

Heeft u klachten over producten die u bij Bloesem Molens of bij een verkooppunt van Bloesem Molens heeft gekocht? Neem dan contact op met de klantenservice van Bloesem Molens. Dat kan via Whatsapp op ons telefoonnummer: 06-34935797 of via ons e-mailadres: info@bloesemmolens.nl